Nowe szaty Shuterstock'a

Kategorie: AktualnościShutterStock

Już nie będzie widać jacpotów, czyli trzech pod rząd sprzedanych, takich samych zdjęć. Nowy design zagościł od niedawna na Shutterstocku. Właściwie to nic jakoś mocno funkcjonalnego, czy ulepszonego nie znalazłem. Najbardziej rzuca się w oczy szkic mapy świata z miniaturkami ostatnio sprzedanych zdjęć (kropką oznaczone gdzie się sprzedało). Niby fajna sprawa, ale jak dla mnie mało czytelna i raczej również mało potrzebna. Zdjęcia i tak wyświetlają się jedno na drugim, w postaci animacji, co zaburza nieco czytelność obrazu.

Do tego mamy na głównej stronie dwa wykresy sprzedawalności zdjęć, sumowanych tygodniowo, więc też jest to raczej mało użyteczne, z uwagi na rozlicznie miesięczne.

Podsumowując – wg mnie bardziej funkcjonalny i czytelny był stary design. Bez zbędnych wodotrysków pokazywał bowiem najważniejsze, interesujące sprzedającego informacje. Czasy mamy jednak „obrazkowo-tabloidowe”, więc nie ma się co dziwić, że i Shutterstock poszedł tym tropem.

Z drugiej strony może to jednak kwestia przyzwyczajenia, a i prawdą jest, że na zimę człowiek jakiś taki marudniejszy się staje...

Nowe szaty Shuterstock'a


Komentarze

Aktualnie nie ma żadnych komentarzy.


Skomentuj

Pole komentarz jest wymagane.